Wednesday, 4 January 2012

memang nasib kan.


salam

hye peeps. kenapa orang buat aku macam ni haa? apa salah aku. smua yang pompuan tu cakap tentang aku langsong tak betul tau tak. sumpah aku tak buat mcm apa yang dia kata tuu. YA ALLAH kuatkan lah hati ku ini :( sedih la bila smua ni jadi dekat aku. hanya ALLAH saja yang tahu bgaimana perasaan aku tika dan saat ini :( 

maybe memang ini nasib aku kot. aku harap lepas ni takda lagi masalah mcm ni. tabahkan lah hati ku YA ALLAH.

No comments:

Post a Comment