Sunday, 15 January 2012

Ditinggalkan :(


Salam To All Members In My Blogger

Besok aku dah kena tinggal. Kena tggal dengan seseorang yang selalu buat hidup aku ceria dan sentiasa bermakna. Kenapa semua ni jadi. Owkeey, aku faham yang kita sebagai seorang pelajar lepasan SPM harus sambung pelajaran kita. Sebab tu dia kena pergi. Aku sedih. Tapi jangan risau sayang. I will care my self. Mesti lepas ni tadak sapa nak teman aku buat semua benda kan :( takpa. Aku akan cuba jadi kuat and berdikari k. 

Saya harap :

 awak tak lupakan saya 
 awak selalu ingatkan saya 
 awak ceria dan bahagia slalu 
 awak belajar bsungguh-sungguh
 awak akan berjaya suatu hari nanti 
 awak tak nakal-nakal dan buas kat sana 
 awak gembira dengan khdupan baru awak 

Lagu Blog Saya Ni, Khas Untuk Awak.
Saya Sayang Awak Selamanya Dan Berharap Awak Juga Serupa

No comments:

Post a Comment