Wednesday, 14 December 2011

sayang , i miss u so much DAMN tahu .



salam , hari ni aku sedey sgt , sedey sbb aku rndu sgt kad my boyfiee . dy tinggalkan aku , huaaaa :( . dy pegi jalan2 dgn family dy , hope kamu happy k syg . i realy2 miss u . nnty bila syg dah blik , kita meet k , tak sabar sgt nak jumpa syg taw tak . mmg rndu tahap cipan mak ayam dah neyh :( . i always waiting for u syg .

nnty kta dah jumpa , aku nak peluk syg aku ketad2 , rndu gila neyh . smpai taktaw nak ckp mcm mna dah neyh . eeeee sedey nya kna tggai . hahahha btw , enjoy your life k . mama akn doakan papa slamat n sntiasa shat , yewla kalau demam kew apew kew , nnty tak boley nak jlan2 kan . so , hope u shat always syg .

haa neyh gambaq my bobo msyam msa dy tgah honeymoon dgn fmily dy :)
ok la , smpai sini dulu , nnty aku buat entry laen k tok korang . i love you all .

No comments:

Post a Comment