Saturday, 31 December 2011

new year :)


salam :) hye u all. haa hari ni dah masuk tahun baru . tahun 2012. selamat tggal 2011. bnyak knangan aku yang takboleh lupa masa 2011. example, aku candidate SPM. aku kenal NADZRIN MAHADI. n mcm2 lagi la. tak dapat digambar kan. bhaha. im happy in 2011. 

okey. aku hope tahun 2012 ni membawa bnyak mkna dlam khidupan aku . aku nak :

 bahagia selalu.
 sambung belajar..
 result SPM aku elok :).
 kumpul duit banyak-banyak.
 buat family aku bangga dgn aku.
 disayangai n dicintai oleh si dia :).
 ubah hdup aku supaya jadik lebih bermakna.
 jerit kuat2 sebab aku dah makin tua (HAHA)

k lah entry sampai sini jew k :) bye peeps . happpy new year to all of you. harap taun 2012 lebih bermakna dari tahun sebelumnya . muahh bby :)

No comments:

Post a Comment