Tuesday, 27 December 2011

more n more !


salam. YA ALLAH , apa lagi musibah yg datang ni. bantu lah hamba mu yang daif ini YA ALLAH. kenapa smua ni jadi kat aku. awat depa smua buat aku mcm ni. aku tak kcaw hdup depa pon slama ni. knpa depa nak pandai2 kcaw hdup aku.

YA ALLAH YA TUHANKU, kau tabah kan lah hati hambamu yang lemah ini. supaya segala dugaan dan cubaan yang kau turunkan ini aku boleh jalani dgn hati yang tenang dan rela. KAU kuatkan lah hati hambamu ini. KAU berikan lah petunjuk kepada hambaMU ini YA ALLAH.

hati aku mmg sakit sangat sekarang ni. tak tau nak buat mcm mna dah. pening sangat. awatlah msalah datang bertubi-tubi. hati aku sekarang ni mmg tak tenang langsung. YA ALLAH berikan lah kekuatan kepada hambamu ini. berikanlah petunjukMU YA ALLAH.

SESUNGGUHNYA HANYA KEPADA MU AKU MEMINTA.

No comments:

Post a Comment