Saturday, 5 November 2011

terpaksa korban waktu RAYA KORBAN


salam  hyewp to all mmbers in blogger . hahahah . wey esok dah RAYA KORBAN la  , mcm tadak feel jew na raya , knpew ekss , bju rya aku pown ta siap lgy neyh , hahaha , esok raya pkai kain batik jelah sng , hahahah . hahah , gila ka apa pkai kain batik , dok uma pown aku tak penah pkai , neyh tba2 raya haji na pkai lak , sawan dah kod aku neyh , hahaha . 

aku bukan nya apa , aku jadik sawan sbb kaki aku nak dkad mlangkah msuk dewan PEREKSA daa  , oiii mati la aku , aku rsau gila babun neyh , tak sggop na tgok ketas peksa , heheheh oleh sbb peksa dah na dkad , aku kenalah KORBAN  kan msa aku tok mnyambut raya korban , hahhaha . aku hope sgt aku , my bobo bucux n my friens dpad jwap exam denan baek , amin , aku nak kmi naik ke menara gading sma2 , capai cita2 kmi  . mnx2 lah doa aku di makbulkan oleh ALLAH S.W.T . amin ! .
esok msty semua org happy2 kan , yg aku neyh msty menangis smbil baca buku , eee nana braya jugak  , hahah , apa2 jelah , aku na curi2 kuaq braya jugak lah , tak kyra , wex :P . hahaah . apa2 pown raya raya jugak , study study jugak la , pandai2 lah bhagi masa kepada sapa yg candidate SPM taon neyh . aku akn sntiasa doakan kbhgiaan korg semua ok . iloveyou all , espiacially  MUHD NADZRIN BIN MAHADI . anje buad elok2 k msa exam nnty , 

 

No comments:

Post a Comment