Sunday, 30 October 2011

YA ALLAH bahagia nya aku :)


salam to my mmbers blogger :) , ehhehehehhehheheh , aku bahagia sangad2 sekarang neyh , tak taw dah nak ckap mcam mna , msty korg semua nak tau kan kenapa aku bahagia sampai mcm ni sekali , eh sebelum too lupa pulak nak ckap , sori aku lama tak tulis entry baru , bzy lah , heheh , bzy mcg nun hubby mucux msyam aku too , ahahaha 

okey okey , jum sambung cerita blik , aku nak kongsi sedikit sebanyak kisah hidup aku yang tgah aku lalui sekarang neyh , hehehe :) . nak tahu tak knpa aku happy sangat  ? ha neyh semua sebab MOTHER IN LAW aku . hahahah . ha crita dy mcmni mula mula , 29.10.2011 bersamaan hari sabtu  , jam 8 malam aku telah dijemput oleh buah hati aku untuk ke majlis perkahwinan abg dy , hehehe , poyo nya ayat aku neyh :) . hahah  . aku takut sanad bla dah turun kereta , sbnaqnya aku bukan takod apew2 pown , aku takod mama boyfiee aku too lah , aku segan nak jumpa dy .



haa neyh gambaq msa lpas tun kereta , hehe :)

msa aku tgah duduk dkat meja makan , msa too boyfiee aku tgah teman aku skali la kan , tub tub , mama dy lalu , hah aku okey lagy msa too , engad kan lalu biasa je lah kan , tba2 , boyfiee aku neyh p pggl mama dy , mama2 neyh kawan alang nthen dy senyum mcm kerang busuk :) , ahahaah , aku malu gila msa too , aku bgun dari kerusi nthen salam mama dy :) , mama dy msa too just senyum , nak tau knpa aku takod sanad dgn mama dy , sbb sebelum neyh , boyfiee aku neyh couple la dgn sorg budak neyh , alaa crita dulu2 , hhahah . msa dyorg tgah hangat becinta , tba2 mama boyfiee aku neyh call laa pompuan too n ckap jgn kwan lagy dah dgn boyfiee aku neyh . 



hahah muka aku lawak gila , tapy aku suka :)

aku takod bnda yang sama jadik kad aku , sbb too aku segan cmpor takod bila jumpa mama dy , aku dah sayang dy sangat2 wey , takan nak putus mcm too jekan . ha takpelah lah , msa dkad knduri malam too boyfiee aku keja suruh aku ikod bontot dy jekan , suruh salam org neyh lah org too lah , takpe lah aku ikod ckp dy , mlam too , aku ada bwak cmra CANON yang aku baru bli too , aku gn spupu ksyangan aku too keja snap ja  , semua gmbaq kami ambik , gambaq pngantin of course lah adew kan , ehhehe :) , 



haa , neyh laa pengantin baru , nadzlisyam n farah hanim

pukul 10 lebeh baru aku boyfiee aku ntar aku n spupu aku blik , :) haa esok ptg too dy mcg aku , tapy aku tak wply sbb credit aku habes , lpas too dy call aku , dy ckp mcm neyh " syang , mama suruh datang rumah , mama nak pnjam camera syang kejap sbb nak ambik gambaq dekad dlam cmra too " aku pown , " hah ? mama suruh datang , urm okelah , kejap lagy sayang p umah bee okey :)  " . aku dok ketaq dah neyh , ahahah , lepas too aku pown smpai dpan umah dy dah , aku bgy cmra dekad dy , aku ckp buad la sndiri , aku segan nak masuk . heheh pastu kan . . . . . . . . . . . . . . . jengjengjeng :) 



haa yg neyh la spupu yg teman aku p knduri uma boyfie aku :)

 hhahaahah pastu tba2 mama n kak ipaq dy kuaq , ckp suruh aku msuk n tlong buad sad , aku dah gubra gila nak maty dah neyh , hahaha , tapy aku kna lah msuk jgak . hahahaha . pas aku dah buad semua too , aku pon mnx diri nk blik . msa too boyfie aku pown na kluaq skali , kami nak p lepak dkad kdai mamak MOHD uh , nten kaka ipaq dy ckp " ha nak p dating lah too " hahaha  , YA ALLAH , malunya aku . heheh . 



neyh laa family my bobo mucux :) . sweet kan dyorg .
nak tahu knpa aku happy sangat ?  aku happy sbb aku sangka kan yang mama dy too garang n akn marah2 aku bla dy dpat taw yang aku kawan dgn anak teruna dy neyh . ahahah , tapy smpai ari neyh , mama dy tak ckap apew2 pown , heheh , hope mama dy tak marah kan aku :) . hhahaahah lawak kan entry neyh ?

No comments:

Post a Comment