Wednesday, 12 October 2011

heheh suka tgok dy ♥


hye , assalamualikum n salam satu malaysia , cewaah , hahahha :) aku nak tulih entry baru hari neyh , heheh nak tau tak pasal sape ? haa pasal sapew lgy , pasal si dia lah , buah hati aku, heheheh , tady kan .......................................

hehehhe :D haa , tady kan aku g tgok boyfiee aku maen BOLA , heheh :D dy neyh mmg minat bola kod , adew satu hri too , dy maen bola smpai kaki sakit , lepas pada uh , aku tak bgy dy maen dah , sbb aku risau kad dy , lgypown kami candidate SPM , spm dah dekat dah neyh , tggal 4mggu jew lgy , OMG ! , takod nya aku , hehee . walaupown aku dah penah pesan kad dy jgn maen bola dah , dy ttap nak maen jugak , apa aku boleh buat kan , dah minat dy , aku kena skong n bgy smngat , tpy engad sayang , maen elok elok , jgn dok ngadu sakit sakit dah lepas neyh :) hehehehe .

mula mula lepas blik skola tady aku mcg dy , aku ckp aku nak kuar mkan dgn mmbe aku , pastoo dy pown pesan ha pegi elok elok , heeheh , aku mmg dah plen lepas makan nak tgok dy maen bola , saja nak buat surprise , heheh . aku engat dy tak nak gtaw aku yg dy adew bola kad skolah aku hari neyh , elok aku bayar mkanan yg aku mkan uh , tba2 dgar fone aku bunyi , mcg dari dy , dy ckp cmnih "manje ..... anje na g men bola jup tat k0ola manje bley ta ? " heheh , aku pown wply , " ha bleyh , p laa anjee . bwak mtow leklok aw. " hheheheh ,

lepas mcg mcg dgn dy , aku pown dah smpai kad skola aku , aku perasan dy dah mse too , heheh , tpy dy tak perasan aku , hahah . aku lalu dpan dy brue dy perasan kot , ehheh :D lepas too game poown start , ari neyh boyfiee aku paki bju wane orange. haha comey lah , comey mcam angry bird , ahhaha :D samseng gila aku ckp cmnih , heheh . mmbe aku ckp dy mcm kanak kanak ribena , hakhakhak lawak gila , sbb dy boh bju dlam sluaq , eeheheheh :D . bgy aku tak kesah lah kanak kanak ribena ka , kanak kanak milo ka , kopi ka , AKU TETAP SAYANG DIA , hahaha :D

ha lepas separuh masa pertama , depa pown rehat , aku ada blikan air 100plus dkat dy , tpy dy tak mai pown kad aku , heheeh , dy malu lah too sbb adew kwan2 dy , hehe . aku suruh mmbe dy bgy air dekat dy , masa too dah pkoy 6.45 dah , hurm dah lewat ptg dah kan , aku pown ambik kptusan nak blik , hehee . msa kluaq2 drpd skolah uh , dy tggu aku kad pagaq tepi skolah uh , aku jumpa dy kejap nthen salam tgn dy n balik  :) . ok smpai sini ja k tok hari neyh .

mood : aku happy dapat tgok dy maen bola , semangat gila beb :) 
muaxxhhhh kad anje saya , MOHD NADZRIN MAHADI 

2 comments:

  1. hahahah atie sayang , sweet ka ? ahhah tadak lha .

    ReplyDelete